Szern 0 Zgłoś Szern 0 Napisano 1 Maja 2019 Witam, Zbliżam się do pierwszego miodobrania po roku prowadzenia pasieki. Ponieważ nie mam doświadczenia w sprzedaży miodu przeprowadziłem niewielką ankietę. Ankieta została skierowana do konkretnej grupy docelowej, głównie do osób związanych z IT i marketingiem. Zebrałem 74 odpowiedzi i opracowałem ich wyniki. Można o nich przeczytać na stronie mojej pasieki: http://www.miod.edu.pl/ankieta/ Jeśli chodzi o bezpośrednie wnioski dla mojej pasieki, to miód rozlewał będę do półlitrowych słoików, a także wprowadzę do oferty trochę wyrobów z wosku. Wrzucam, bo być może ktoś znajdzie w tych danych coś dla siebie. Wszelkie uwagi mile widziane, ponieważ jesienią postaram się badanie rozbudować i powtórzyć na większą skalę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jjb 33 Zgłoś jjb 33 Napisano 1 Maja 2019 Czy te fotografie na stronie to własnej pasieki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szern 0 Zgłoś Szern 0 Napisano 2 Maja 2019 Czy te fotografie na stronie to własnej pasieki? Tak, wszystkie zdjęcia na stronie pochodzą z naszego gospodarstwa, są autorstwa mojego, podobnie jak teksty. Również sama strona itp. to moja robota (skrypt Wordpress), trochę zajmowałem się IT, marketingiem i dziennikarstwem, więc staram się być samowystarczalny w tym względzie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marbert Zgłoś Gość marbert Napisano 3 Maja 2019 Ciekawe opracowanie. Tyczyło się miasta powyżej jakiej ilości mieszkańców? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach