Skocz do zawartości
pasiecznik

Są pszczelarze i są handlarze

35 postów w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym poruszyć temat ciekawy aczkolwiek temat tabu. W rozmowach z pasiekami towarowymi okazuje się, że największymi odbiorcami miodu w ilościach hurtowych dla wielu takich pasiek są inni pszczelarze. Pszczelarze Ci rozlewają tenże miód do swoich słoików, podpisują jako swój i w ramach swojego RHD czy sprzedaży bezpośredniej handlują nim jako swoim. Nie mam nic do układu handlowego: ktoś produkuje, ktoś sprzedaje a czasem nawet ktoś pośredniczy. Tak jest zbudowany świat. Ale wszystko byłoby okej gdyby na etykiecie widniała informacja o faktycznym producencie i o dystrybującym. No i nie w ramach RHD czy tam Sprzedaży Bezpośredniej a w ramach przepisów obowiązujących rozlewnie produktów spożywczych czy jakoś tak (nie znam się). 

Dla mnie to zwyczajne OSZUKIWANIE konsumenta końcowego, za które powinny być wyroki. Wstyd i hańba dla tych oszustów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Do mnie dzwonił pewnie duży pszczelarz albo handlarz z Republiki Czech (obywatel Czech) proponując duże ilości miodu rzepakowego. 

Odmówiłem

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standard. Temat tabu od zawsze.

Lubie dla rozrywki śledzić strony takich handlarzyn. Piękne fotografie, najlepie ze starym dziadkiem pszczelarzem. Miód dostępny cały rok w szerokiej gamie. :) No i jeszcze fajnie opłacić jakiegoś blogera - influencera aby chwalił i promował te produkty.

 

Ale...wszystko ma swój czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach