-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje o profilu
-
Płeć
M
-
Lokalizacja
Józefów, Lubelskie
-
Przynależność
TAK
-
Zgoda
Tak
-
baru zareagował na odpowiedź w temacie: Pszczelarze, czas na działanie! Wspólnie w strajku!
-
czarg zareagował na odpowiedź w temacie: Pszczelarze, czas na działanie! Wspólnie w strajku!
-
jako członek zarządu SPP Polanka i jego skarbnik potwierdzam że nasza koleżanka Ela Gustaw wiceprezes występuje w naszym imieniu, dyskutowaliśmy to w naszym gronie popieramy działanie Eli i będziemy je wspierać Miciuk Dariusz członek zarządu, skarbnik SPP Polanka
-
kończymy zapisy na wiosenne spotkanie Polankowe w Malborku, hotel wymaga od nas rezerwacji miejsc bo jest to weekend z dniem kobiet 8 marca nie zdecydowanych prosimy o szybki kontakt z Elą Gustaw na mejla informacje https://spp-polanka.org/artykuly/wiosenne-spotkanie-spp-polanka-8-10-03-2024-r/
-
Witam PILNE ARiMR przyznała nam większą kwotę do refundacji na zakupiony sprzęt ( ule, miodarki, odstojniki) chętnych na dodatkowe zakupy proszę o kontakt, czas jest krótki do 15 lipca tel 794 375 525 sprzet@spp-polanka.org
-
Witam umowy na zakup sprzętu z listy głównej (zapisy do 15 Października 2020r), wysłane na mejla poprawki wysyłać w mejlach zwrotnych kwota zakupu przekroczona około 15%, nie podnosimy kwot zakupów
-
projekt sprzęt , refundacja do 60% kwoty netto zakupu, nie więcej jak 70 zł do rodziny. projekt pszczoły 70% kwoty netto, leki lawet badanie miodu każdy projekt liczony jest oddzielnie
-
Witam koniec zmian w umowach na sprzęt zakupy przez pszczelarzy przekroczone o 12% dzisiaj drukuję umowy
- 53 odpowiedzi
-
w polu stan rodzin wpisujemy tylko liczbę np;45 stan rodzin musi być taki sam jak w poprzednim projekcie stan rodzin na dzień 30 września 2017r. to jest wyznaczone przez agencję tego nie zmienimy
- 53 odpowiedzi
-
Zakupy po podpisaniu umów z pszczelarzami ważne są daty do końca czerwca dokumenty fizycznie u mnie instrukcje dostaną pszczelarze z umową
-
Witam, Umowa na refundację sprzętu w drodze do prezesa.(po podpisaniu przez prezesów i odesłaniu do Agencji zacznie obowiązywać) postaram się przygotować umowy dla członków będących na spotkaniu wiosennym w Puławach 16 -18 marca
-
gość musi mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą
-
W poprzednich latach kupowaliśmy kompletne ule W tym roku kupujemy też elementy uli
-
Witam zbieram informację jakie jest zapotrzebowanie na nalepki do oznaczenia sprzętu zakupionego w ramach projektu zakupu sprzętu pszczelarskiego ARR-2017 informacje na sprzet@spp-polanka.org pozdrawiam Uwaga, na niektórych komputerach to nie zadziała. Jeśli macie problem, po prostu napiszcie maila na sprzet@spp-polanka.org - będzie tak samo ważne.
-
Po podpisaniu umowy można realizować zakupy pamiętając by wpisać na dowodzie wpłaty w tytule nr faktury sprzęt-symbol-szt.