Skocz do zawartości
Szern

Ankieta na temat produktów pszczelich.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zbliżam się do pierwszego miodobrania po roku prowadzenia pasieki. Ponieważ nie mam doświadczenia w sprzedaży miodu przeprowadziłem niewielką ankietę.

Ankieta została skierowana do konkretnej grupy docelowej, głównie do osób związanych z IT i marketingiem. Zebrałem 74 odpowiedzi i opracowałem ich wyniki.

Można o nich przeczytać na stronie mojej pasieki: http://www.miod.edu.pl/ankieta/

 

Jeśli chodzi o bezpośrednie wnioski dla mojej pasieki, to miód rozlewał będę do półlitrowych słoików, a także wprowadzę do oferty trochę wyrobów z wosku. Wrzucam, bo być może ktoś znajdzie w tych danych coś dla siebie.

 

Wszelkie uwagi mile widziane, ponieważ jesienią postaram się badanie rozbudować i powtórzyć na większą skalę.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy te fotografie na stronie to własnej pasieki? 

Tak, wszystkie zdjęcia na stronie pochodzą z naszego gospodarstwa, są autorstwa mojego, podobnie jak teksty. Również sama strona itp. to moja robota (skrypt Wordpress), trochę zajmowałem się IT, marketingiem i dziennikarstwem, więc staram się być samowystarczalny w tym względzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marbert

Ciekawe opracowanie.

Tyczyło się miasta powyżej jakiej ilości mieszkańców?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe opracowanie.

Tyczyło się miasta powyżej jakiej ilości mieszkańców?

 

To ankieta głównie dla pracowników IT i marketingu, więc przede wszystkim Warszawa i może kilkanaście procent z innych dużych miast jak Wrocław, Trójmiasto itp.

 

W kolejnej edycji rzeczywiście dołożę chyba pytanie o wielkość miejscowości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji